Wednesday, June 5, 2013

ENGKAU Maha Tahu!


ƸӜƷ ♥بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم ♥ƸӜƷ



ALLAH.
KAU yang paling tahu.
Apa yang aku mahu.
KAU yang paling tahu.
Apa yang ada di kalbu.

KAU yang paling tahu.

Perkara yang belum aku adu.
KAU yang paling tahu.
Tentang diri aku.

Dan.
Dengan segala pengetahuanMU itu.
Aku tahu.
Kau hanya beri apa yang aku perlu.
Kau hanya beri apa yang terbaik untuk aku.

Untuk aku. 
Pada tepatnya waktu.
menurut kehendakMU.
Bukan kemahuan aku.
Untuk itu.
Terima kasih.
ALLAH, Tuhanku.


(viacengkih)

[Nota:Post asal menggunakkan perkataan Tuhan pada ayat permulaan tapi ditukar kepada ALLAH. Mungkin ALLAH lebih dekat dihati:)]




Photobucket
 

1 comment:

smilecancure said...

sy minta izin share.:)

Mithaqan Qholizo:)

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم  AlhamduliLLAH thumma alhamduliLLAH 30 JamadilAwwal 1436H | 21 Mac...