Friday, October 23, 2009

AKU PERLU KEMBALI!!



Aku perlu kembali..
Demi meneruskan perjuangan yang belum selesai ini..
Walaupun perdu atmaku ini bersarang seribu kedukaan..
Yang mungkin akan menjadi penghalang perjuangan ku kali ini..

Aku perlu bermujahadah lagi..
Walau jalan mujahadah itu bisa mengundang derita..
Tapi kerana derita itulah engkau akan kuat..
Mengharungi mehnah perjuanganmu..

Demi amanah suci ini..
Kau perlu kembali duhai diri..
Demi cita-cita yang melangit tinggi..
Kau perlu bermujahadah lagi..

Yakinlah..
Engkau tidak pernah keseorangan..
Dalam mengutip butiran-butiran ilmu..
Kerana ALLAH sentiasa bersamamu disepanjang perjuangan ini

Ya ALLAH!maafkan aku apa yang mereka tidak tahu tentang aku..dan jadikanlah aku lebih baik daripada apa yang mereka sangkakan..

No comments:

Mithaqan Qholizo:)

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم  AlhamduliLLAH thumma alhamduliLLAH 30 JamadilAwwal 1436H | 21 Mac...