Saturday, July 17, 2010

Kembali Berharap




Aku kembali berharap..
Disaat aku hilang kekuatan..
KAU kuatkan aku ya ALLAH Yang Maha Kuat..

Aku kembali berharap..
Ketika aku tersungkur..
Hulurkan bantuanMU untuk aku kembali bangkit..

Aku kembali berharap..
Tiap tribulasi yang mendatang..
Adalah penghapus seinfiniti dosa-dosaku..

Aku kembali berharap..
Cita-cita yang terlakar indah..
Dapat direalisasikan di bumi ini..

Dengan sesungguhnya aku berharap..
ALLAH, sentiasalah bersama denganku..
Sepanjang kembara ilmu ini..
Sebagai bekalan untuk kembali padaMU!



~ALLAH bersamamu ,ALLAH melihatmu,dan ALLAH menyaksikanmu..Engkau hamba ALLAH, DIA pasti tidak akan mengecewakanMU~ 

 

 **2 minggu dah berada di taman ilmu dan budi..inshALLAH next week kelas akan bermula!
tajdid niat..teruskan,teruskan dan teruskan kesungguhanmu hingga ke puncak kejayaan**



Naurah Ansorullah
Baiti Jannati
17 Julai 2010
11:15am

No comments:

Mithaqan Qholizo:)

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم  AlhamduliLLAH thumma alhamduliLLAH 30 JamadilAwwal 1436H | 21 Mac...