Friday, January 15, 2010

Hati ini Mula Berbicara..

 Ya ALLAH,
Andai khadiran cinta adam hanya utk m'gecewakanku,
Luputkanlh cnta itu terus bertandang ditabir hatiku,
Ya AR-RAHMAN,
Andai kehadiran cinta adam hanya utk menidakkan kegembiraan dalam hidupku,
Luputkanlah cinta itu dibirai pencariaanku,
Ya AR-RAHIM,
Andai khadiran cinta adam hanya utk menghalangaku dr meraih cintaMU,
Padamkan perasaan itu selamanya,
Ya MUHAIMIN,
Andai kehadiran cinta adam hanya utk melalaikan aku daripada mengingatiMU,
Lenyapkanlah cinta itu dr berpaut di hatiku,
Ya RABB,
Aku bukanlah wanita sufi persis Rabiatul Adawiyah,
Namun aku masih dalam pencarian dlm menjejaki cintaMU,
Ku pohan agar nanti KAU hadirkan dalam hidupku seorang adam yg aku redha dan yakin..
AGAMA & AKHLAKNYA!!

~(Hati ini berbisik lagi..mampukan seorang lelaki yg mengetuk pintu kelalaianmu, memimpinmu ke syurga??)tanyalah imanmu..~




Ya ALLAH!maafkan aku apa yang mereka tidak tahu tentang aku..dan jadikanlah aku lebih baik daripada apa yang mereka sangkakan..

No comments:

Mithaqan Qholizo:)

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم  AlhamduliLLAH thumma alhamduliLLAH 30 JamadilAwwal 1436H | 21 Mac...